CAIRO
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • Thanks melliec xx
    hun i am gonna email you, got a couple of things of interest for you and will answer you there too
    Should add, if theres more ruby riahis (lol), the picture is of me, sort of freaky and black and white (flashing lights) coz I was in a nightclub!!!
    Im glad youre ok. :) Im on facebook, yeah. Im not on it often. Ruby Riahi. :) Add me!!! x
    Heya hun thanks for the congrats!!! Weve not spoken in long time yiu ok??? :)
    hiya huni.no not done it as yet..i willl do though.thanks for that.how are you is he here yet?xxxxx
    Maybe the stress of the visa situation, hopefully u can relax now :D x
    Hey havent spoken for couple days, wondered where u were yday :) x
    Hope that this one is ok, if not just send me a link and i will replace it for you..:)
    Done, and thank you!
    what did ya want to send me?
    Truth hurts I guess and as they say 'there's no fool like an old fool'. Thanks for agreeing tho.
    I just get annoyed to see older women making fools of themselves with much younger men who only want to gain out of it. When will they learn?
    Lets just say that I am a cynic
    Rough ride isn't even close!! Lol. After my major breakdown on Facebook and this site, I am much better. Lol. 3 is pretty average, isn't it??? He has two boys from his ex, and Lilia from me. He's done (lol), but wants more kids with me, but I get the feeling it's because I'm much younger (I'm 21, he's 41) and he doesn't want to deprive me. The toughest thing with adultery is, "what did she have that I didn't???" I can get past the ***, I can get past whatever, but can't get past THAT question. I can't even understand how you love someone sooooooooooooo much (like he loves me), but still do this?????? And then there's the "does he really love me, or does he just feel obligated???????" It's getting better though. :)
    When is your due date, if you don't mind me asking???????
    I don't get to come on here as often as usual. Miss the site!! Lol. x
    Yeah put your name on my wall and I will add u then delete it x
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
CAIRO's reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Like
Agree
Indifferent
Disagree
Sad
Angry
Funny
Winner
Informative
Friendly
Surprised
Useful
Boring
Old
Bad Spelling
Top