Dates for holidaying in Tunisia!!!!

feefad

Well-Known Member
I'm flying to Heathrow in november and then again back up to glasgow. Does that count? All work related and same day flights right enough :(
 

arabchique

New Member
I'm flying to Heathrow in november and then again back up to glasgow. Does that count? All work related and same day flights right enough :(
At least you're flying, Fee ... I'm not!!! :(

At least I get to meet Jen tho ... :D :D

xx
 
K

Kassie

Guest
But I wanted you all to know that I miss you this <-------------------------------------------------------------------> much!

:)

Miss S. is quite better, now it's her mother who has such a cold that lost her voice (as I told Memo, I am the perfect woman for many men as they like us to shut our mouths up :D)

God Bless you all
xxx
Awww....we misssssssssss youuuuuuuuu!!! :) Take care of you and Miss S.

xxxx
 

hollysahbi

Active Member
Flying out in December

Hi everyone well i going to tunisia on christmas eve for 2 and a half weeks just wanted to know if anybody else is planning to go out there over christmas and would like to meet up 7 weeks 5 days to go woo hoo xxx
 
K

Kassie

Guest
Hi everyone well i going to tunisia on christmas eve for 2 and a half weeks just wanted to know if anybody else is planning to go out there over christmas and would like to meet up 7 weeks 5 days to go woo hoo xxx
:D....I wish I could say yessssss ;)....but alas .....not me! Hoping my hubby will be here.....well if the embassy play ball! :rolleyes: Another time maybe Holly! :)


xxxx
 

selz

New Member
Whoop whoop ill b there hone!!!!
LOL did i say i was goin 4 3mths.... 7th Jan i arrive....:)
 

selz

New Member
Oooooo did i say...........3dayssssssssssssss :)
 

Cathibou

New Member
Hi everyone well i going to tunisia on christmas eve for 2 and a half weeks just wanted to know if anybody else is planning to go out there over christmas and would like to meet up 7 weeks 5 days to go woo hoo xxx
I will be there for Christmas where are you staying.
C x
 

selz

New Member
Wooooohoo im dwn to 2 daysssssssssssssss cant wait, im so jealous that every1 is out there havin a gud time, i jus need 2get there now... :)
 
marhbè!

Myself and Ramzi will be in Sousse next week for three days meeting people/hotels etc.

If anyone wants to say hi (or is really really bored) post below :)
be the welcome in tunisia!
 

Kris

Administrator
Staff member
its looking like the el hanna hotel at the moment thought all should be confirmed tomorrow :)

I have the numbers in the PM and I will call when I start to drive down.

Kris
 

selz

New Member
OMG 2morro this time i will b there!!!! Cant wait but i'll miss u all.......Kez will b bk on sunday & Jas will b on weds im sure the forum will b lively again!!! :D
 

crazypink

Well-Known Member
Hope u hav a lovely time!! Ive bin bak a week n im soooo fed up already. Miss my husband :( x x
 

jacqui0414

Well-Known Member
have a great time Selz :)

i booked my flight defo going 7th december now wooohooo xx
 

selz

New Member
Hope u hav a lovely time!! Ive bin bak a week n im soooo fed up already. Miss my husband :( x x
Awwww congrats!!!! Ope u ad a fab day & time over there.
Wen u bk?
 

selz

New Member
have a great time Selz :)

i booked my flight defo going 7th december now wooohooo xx
Thx honey!!!!
Bet u cant w8...wer on ur count dwn nxt!!!
xx
 

Sousseannika

Active Member
its looking like the el hanna hotel at the moment thought all should be confirmed tomorrow :)

I have the numbers in the PM and I will call when I start to drive down.

Kris

Oh no,..El Hana is just 5 minutes walk from my app..but I arrive the 9th...
wish you and Ramsi a great time in Sousse!
 

arabchique

New Member
Sorry, Selz hun ... haven't been on much ... have a FABULOUS time huni!!!

Speak when you get back!! And leave Tunisia as you found it ... lol

:D :D :D :D
 

crazypink

Well-Known Member
I got bak last sunday Selz, feels like a lifetime ago! Had the best day eva!! Now hav an amazin husband - im really lucky x x Enjoy ur trip n safe journey x x
 
K

Kamantha

Guest
Selz,

Have a safe journey speak to you when you get back.

Jas and Kezza welcome back, missed you loads (tho u both texted me lol).
 
Top