C
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings Reactions About

  • yeah i know, be nice to get to know his mum and spend time with her without him there oh and his sister she is really cute...
    toll on the 26th party time xxx
    i know why do the last days drag so much LOL
    can you imagine what were be like day before. although im gonna miss my hubby while im there xx or maybe i will be to busy havign fun with you ladies ha ha
    K
    OMG , I'm back to being excited..... sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo excited
    ha ha you crack me up xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    oh today is going really slow :(
    lets get packing xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Whoop whoop 8 days for me hehehe....U got it wrong this am NORTY!! LOL..12 days for you....its gonna come round so quick yay!!
    xxx
    K
    Feel rubbish today, gonna be so lonely on holiday now, not looking forward to it anymore, can't even face packing now :(
    Are u on msn hun??? pm me your addy if you are i got something to tell ya xx
    K
    Hiya hon, I know it's only 7 days, but I don't feel excited anymore :( That's been taken away because I'm gonna be alone! :( OMG they aren't gonna let you fly with your case so big! LOL x x
    Im a ***** cat til i get going LOL.....they will have the monday blues tomorrow im sure. I even emailed the saadia. Told them i was not happy either. xxx
    Omg!! Scorpions or snakes - no thanks!! i would rather sleep on monastirs runway!! Im gonna do some shouting and insisting tomorrow! And i emailed ABTA this am. Look out, i got bee in my bonnet!! hehehe xxx
    Not long to go now whoop whoop!!!! Although i might end up sleeping on the beach with the scorpions and snakes ewwww LOL
    xxxx
    Thanks a mill, it's been really helpful to me in deciding what to believe and what not to..xx
    2 wks today and i fly whoop whoop...hope it dont drag cos i really could do with being there now. hope you're ok? xxx
    Whoop whoop...how many days ???????? hehehe...My laptop decided he wasnt going to work so been and bought a new un today cant go without my daily fix of forum hehehe.....looky looky at how many posts ive done LOL...Good to talk i thinks lmao xxx
    Thanks Tracey. Yes, I know my daughter is beautiful and I do hope she will be happier that her mother, everyday of her life.
    Everything I do and everything I don't do, I do and I don't only for her.
    xxx
    u coming in chat?? xx
    Omg..u was in chat talking to yourself LOL....xxx
    K
    I can not wait XXXXXXXX
    Awww thanks for comments about kids huni...but dont be fooled by the butter wouldnt melt image - they're demons really LOL...xxx
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Cheryl's reactions
Reaction
Given
Received
Happy
Like
Agree
Indifferent
Disagree
Sad
Angry
Funny
Winner
Informative
Friendly
Surprised
Useful
Boring
Old
Bad Spelling
Top